sunnuntai 29. syyskuuta 2013

nightfall

Käytiin eilen mun host-äidin, host-siskon ja hänen poikaystävänsä kanssa Old Tucsonissa. Old Tucson on vanha lännen kaupunki-elokuvalavaste. Se on rakennettu aavikkolle keskelle ei-mitään (nähtiin matkan varrella peura ja kojootti). Nightfall on Halloweenin alla Old Tucsonissa järjestettävä tapahtuma. Eilen oli sen avajaisilta. Siellä oli kummitustaloja, erilaisia esityksiä ja tyyppejä, jotka säikyttelivät viattomia ohikulkijoita. Siellä oli esimerkiksi tonttu, joka jahtasi ihmisiä moottorisahan kanssa :D Katsottiin taikuriesitys, komedianäytelmä, käytiin kummitustaloissa, ajettiin karusellissa ja kierreltiin ympäriinsä. Oli hauskaa ja pelottavaa! Pakko kyllä sanoa, että kun amerikkalaiset järjestävät jonkun tapahtuman niin he järjestävät sen kunnolla :D

Karamelliomena :P




Mun host-äiti ja omituinen vuohiörkki



       








2 kommenttia:

  1. Ptääkin tuola mennä käymään kun kuulosti niin siistiltä! Miten oot viihtynyt Tucsonissa ja Mountain Viewissä?

    Oon siis se vaihtari joka asuu kans näillä kulmilla Maranassa ja käyn pelaamassa jalkkista teiän koulun läheisellä kentällä muutaman kerran viikossa! Ite oon viihtyny (jos paahtumista ei lasketa mukaan) hyvin ja koulussa on ollut kivaa mutta tosi erilaista. High School spirit on ihan mahtavaa, ja jenkki futis pelien tunnelma aina katossa (myös sillon kun saatiin pahasti turpaan Mountain Viewiltä xD) Hei jos haluut nähä joku päivä niin olis ihan kiva päästä jakaan toisen Suomalaisen kans kokemuksii! Laita mulle viestiä tai soita jos oot innostunu :) nro: 520 373 9157

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Sori, ku kesti näin kauan vastata. Oon viihtyny tosi hyvin. Oon onnellinen et ei tarvi olla Suomessa palelemassa :D Olis kivaa tähän jotain fall breakin jälkeen! Mun numero on 5203739309. Ollaan yhteyksissä!

      Poista